ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΦΚΑ

12 Σεπτεμβρίου 2023 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΦΚΑ

1ον) Τμήμα Ασφαλιστικού Βίου Κλάδων Υγείας και Σύνταξης Τομέα Νομικών  Αχαρνών 27, τ.κ. 10439, Αθήνα  E: tm.asf.syntnom@efka.gov.gr    

Προϊστάμενος     Τ: 2132169349        

Υπάλληλοι     Τ: 2132169445, 2132169448, 2132169446 Τ: 2132169457, 2132169460, 2132169441 Τ: 2132169442, 2132169444, 2132169451 Τ: 2132169453, 2132169450, 2132169382  Τ: 2108809569, 2108809535, 2108809532, 2108809522

2ον ) Γραμμή Εξυπηρέτησης 1555: Μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη

Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Στις 29 Ιουλίου τέθηκε σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής. 

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

Από τον Σεπτέμβριο στο νέο ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών: https://1555.gov.gr/ 

3ον ) Μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικό αίτημα προς τον e-ΕΦΚΑ με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Με χρήση των TAXISNET κωδικών σας, υποβάλλοντας αίτημα στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού, εάν επιθυμείτε ραντεβού, πληροφορίες  για την διεκπεραίωση υπόθεσης σας που εκκρεμεί σε υποκατάστημα e-ΕΦΚΑ ή προσωποποιημένη πληροφόρηση.
  2. Μέσω της ιστοσελίδας του 1555 https://1555.gov.gr, θέτοντας το ερώτημά σας προς το Κέντρο Υποστήριξης e-ΕΦΚΑ, εάν επιθυμείτε να ρωτήσετε πληροφορίες γενικής φύσεως ή έχετε απορίες.
  3. e-ΕΦΚΑ Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού

 Προσοχή!!

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα προστασίας που λαμβάνονται για προστασία της δημόσιας υγείας, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων γίνεται μετά από τον καθορισμό ραντεβού, για το οποίο ενημερώνεται εγγράφως ή ηλεκτρονικώς ο πολίτης και υπό την προϋπόθεση επίδειξης της ως άνω ενημέρωσης, εφόσον δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτησή του.

Ο συναλλασσόμενος δύναται να κλείσει ηλεκτρονικό ραντεβού (για κάθε εξυπηρετούμενο Α.Μ.Κ.Α. θα πρέπει να κλείνεται και να καταχωρείται διάκριτο ραντεβού) μέσω της σχετικής πλατφόρμας.

Για την εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να υποβάλλετε στην ίδια πλατφόρμα ηλεκτρονικά το αίτημά σας το οποίο θα προωθηθεί στην αρμόδια μονάδα, η οποία θα το διεκπεραιώσει και θα σας ενημερώσει. Εφόσον απαιτηθεί να αποστείλετε δικαιολογητικά αυτά θα σας ζητηθούν μέσω του email σας ενώ εάν το αίτημά σας είναι επείγον και απαιτηθεί η φυσική παρουσία σας στην υπηρεσία, θα λάβετε email για ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Σας γνωρίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση, με την υποβολή του ηλεκτρονικού αιτήματος, ο ασφαλισμένος κατοχυρώνεται ως προς τις προθεσμίες, οι οποίες αφορούν οποιαδήποτε πράξη και ενέργεια ενώπιον του Φορέα.